علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

تولد ماماني

1392/12/26 13:18
نویسنده : بابا احسان
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

عزيز دلم اين روزهاي پايان سال 92 هر كي رو ميبيني در تكاپوي خريد و خونه تكوني و حال و هواي عيدن ....

كه  البته خودمون هم دوست داريم زودتري سال جديد شروع بشه و بريم پيش اقوام و كمي از تنهايي غربت دربيايم .

باباييي ديروز از سر كار اومده و ماماني تا 28 سر كاره و با هم ديگه روز 28 ميريم به اميد تعطيلاتي خوب و...

ديشب بابايي گفت چون ماماني تولدش 6 فروردينه براش تولد توعيد بگيريم تا مثل دوسال پيش اقوام همه دور هم باشن و خوش بگذره   "ولي جالب اينه كه چند وقته مدام شما ميگين برام تولد بگيرين و اصلا نميتونين طاقت بياري تا 6 خرداد كه تولدته" تا از بابايي شنيدي گفتي : پس من چي ؟ منم فوري گفتم : تولد برا دو تامونه . عزيزم قبول كردي البته به شرطي كه شمعا رو خودت فوت كني ...

منو بابايي هم كلي ازت خنديديم و قول دادايم كه حتما تولدتو بگيريم و تو تولد ماماني شمع رو شما فوت كني عزيز دلم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
2 فروردین 93 2:46
مهربان من درشکفتن جشن نوروز برايت در همه ي سال سر سبزي جاودان وشادي ،انديشه اي پويا و ازادي و برخورداري از همه نعمتهاي خدادادي ارزومندم. بهارتون گلباران و نوروزتان مبارک سلام مرسي عزيزم
مامان صدف
19 فروردین 93 12:25
دلت آبى تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى بهارانت خوش و زیبا عزیزم مرسي مهربونم