علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

دلم برات تنگ شده بابایی

1390/3/20 5:49
نویسنده : بابا احسان
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی جون لبخندالان که دارم مینویسم ساعت 5:10صبح جمعه است که شبکارم  12 روزی میشه که ندیدمت فقط خدا میدونه چقدر دلم برات تنگ شده ناراحتتا دو روز دیگه اگه خدا بخواد میام پیشت

 تازه نماز خوندم برا گل پسرم هم دعا کردم دیشبم شب لیلة الرغائب بود  یعنی شب آرزوها نمازشو خوندم برا همه دعا کردم مخصوصا برا گل پسرم که هنوز دندوناش اذیتش میکنه  ایشالا که زودی خوب بشی و همه ی نی نی های گل که این دردو دارن براشون آرزوی سلامتی دارم .

راستی علی جون از مامانیت شنیدم این چند روزه که رفتین نوراباد سرپاهات وایمیستی دست میزنی الهی قربونت بشم ماچپسرم مواظب خودت و مامان باش به امید دیداربامن حرف نزن  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)