علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

قربون اون شیرین زبونیات بشم عسل مامانی

1391/9/20 14:47
نویسنده : بابا احسان
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، میوه زندگیم 

مدتیه که خیلی شیرین زبون شده ای و حرفای گنده گنده زیاد میزنی بزنم به تخته عزیزکم خیلی بامزه حرف میزنی ...

کافیه مامان و بابا یه چیزی بگن مثل ضبط صوت تکرار میکنی تازه اگه اون کلمه برات تازگی داشته باشه که همینطور پشت سر هم مثل طوطی تکرارش میکنی ...

از مهد که برمیگردی کافیه مامانی بگه علی چه خبر ؟ امروز تو مهد چکار کردی ؟ از خاله مرزبان و خاله خلیلی میگی تا آرشام و فاطی حسنی و امید که مامانی دوستاتو هم تا حالا ندیده یه چیزایی میگه مثلا : " زدمش " قربونت برم که دست بزنت خیلی خوبه ... یا یه چیزایی بعضی وقت میگی که مامانی با زحمت متوجه منظورت میشه که اینم خیلی به مامانی میچسپه....

خودتو بابایی بعضی وقتا که پیش همین یا تو تلفن به هم میگین  "جیگرم ، عزیزم ، نازم " که این سه کلمه رو پشت سر هم و با ناز و خنده میگین که جدیدا یه کلمه شما بهش اضافه کردین و میگیه " پولو " که فوری میگی بابایی پولو چیه و بابایی هم میگه : البته با خنده نمیدونم بابایی اینو که خودت میگی گلم و دو تاییتون میزنین زیر خنده ... 

و اما دیکشنری جدید گل پسرم :

ددم مکنه  : یعنی دردم میکنه .

خفتم : یعنی گفتم .

ت یار : خیار . البته خ رو با نوک زبون و با صوتی که صدا ت و ش داره میگی .

 دب : یعنی رب .

 دایی تفتتا : دایی مصطفی .

دوستات : وقتی میخوای بگی دوستام میگی دوستات یا خونتون به جای خونمون .

 خوشر : بوشهر.

 

و یه جمله ای که جدیدا میگی وقتی میگی مامان و بابا میخوان بخورنت اینه که میگی : آها یادم اومد ....که میدونی کجا هم بگیش عسل مامانی ...

قربون قند عسلم بشم با اون شیرین زبونیایت بلبل خوش سخن و با هوش مامان وبابا دوست دارم یه عالمه و بقیشو که همیشه خودت میگی هر چی بگم بازم کمه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله راضیه
6 مهر 91 23:59
ماشاا... علی جون الان دوست داشتنی تر شده
شیرین زبونی میکنه هرکیو میبینه سلام میکنه شیطنتاش بیشتر شده
هزار ماشالا چش نخوری ایشالا



مرسی خاله راضیه جونم ...
دیده بلای خودم مردی شدم
دیده نی نی کوچولو ماشالا زیاد داریم من دیده بژرگ شدم ماشالاا ...