علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

حس خوب با تو بودن

1391/9/20 18:50
نویسنده : بابا احسان
662 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم حاج علی آقای مامانی سلام...

قربون گل پسر بشم که این روزا خیلی ماه شده ...چند روزی هست که بابایی رفته سرکار و با هم تو خونه ایم و صبحا میبرمت مهد کودک دیگه نیازی نداری که بیای بغل مامانی و به قول خودت علی دیگه بزرگ شده ، مرد شده ....قربون مرد کوچولوم بشم الهی ولی بعضی وقتا یه دفعه ای با حالتی معصومانه میگی : مامان خسته شدم و میپری تو بغل مامانی و مامانم میبوست و بغلت میکنی...

وقتی که میای خونه عادت کردی بعداز ظهر ها اصلا  نخوابی و میری تو اتاقتو با اسباب بازی هات بازی میکنی و بعضی وقتا مسلح ( با تفنگت ) میای بیرون از اتاق و جلوی مامانی وایمیسی و میگی : مامانی دستی بالا ...و مامانی رو میکشی و مامانی میوفته و تو هم کلی ذوق میکنی و میخندی و بعد جامون عوض میشه ...

بعضی وقتا هم میای سراغ کامپیوتر و خاله ستاره رو نگاه میکنی یا عصرا از تلویزیون  برنامه عمو پورنگ و امیر محمد که دوست داری نگاه میکنی ...

بعد از اینکه یه غذایی خوردی و شکمت پر شد حدودای ساعت 8:30 - 9 چشمات میره و میگی مامانی لالا و تا مامان ببرت رو تخت تو بغل مامان آروم وناز میگیری میخوابی ...

آفرین به پسر گلم که وقتی بابایش نیست مامانشو اذیت نمی کنه و یه دوست خوب برای مامانشه و تنهایی هم ناراحتش نمیکنه ...

دوست دارم عزیز مامان ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخترم عشق من
17 مهر 91 10:26
افرین به این حاجی کوچولو که دیگه مردی شده واسه خودش . از طرف من محکم ببوسش زهرا جون . میبینم که علی کوچولو هم مثل فاطمه به عمو پورنگ خیلی علاقه داره راستشو بخوای منم خیلی برنامشو دوست دارم


سلام شیرین جونم خیلی خوشحالم کردی که بهمون سر زدید ...
ممنونم خاله مهربونم ...خاله جونم یادم باشه اگه مامانم خواست سی دی عمو پورنگ برام بگیره بگم یکیشم برای خاله مهربونم بگیره ....
ماطمه گلی رو ببوس شیرین جونم...
دخترم عشق من
30 مهر 91 11:32
سلام زهرا جون خوبی ؟علی کوچولو خوبه ؟اومدیم نبودین !! امیدوارم سالم و شاد و سرحال باشی دوست عزیزم. علی خان رو از طرف من ببوس


سلام شیرین جونم مرسی از احوالپرسیت خواهر خوبم ...
دوست دارم خاله شیرینم...