علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

بدون عنوان

1390/11/5 15:29
نویسنده : بابا احسان
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی جان امروز اخرین روز از رست باباییه عصری از پیشت میرم تا 14 روز دیگه برنمیگردم این سری که دارم میرم اولین باریه که دیگه کسی نیست بیاد پیشت خونه نگهت داره همه یه جورایی مشغولن به همین دلیل هم من و مامان مجبور شدیم ببریمت مهد کودک امید مادر امروز که علی رو بردم مهد یه ذره تو حیاط بازی کرد بعد بردم تحویل مربیش دادم وقتی خواستم برم اینقدر گریه کرد که دلم به حالش سوخت خواستم با خودم ببرمش ولی خوب مجبور بودم از پیشت برم اخه قربونش بشم دوباره داره دندون در میاره و سرما هم خورده یه ذره کم طاقت شده  ایشالا خدا پشت و پناهت باشه بابا جون .

یه چندتا عکس از علی جون تو مهد گرفتم در اسرع وقت میزارم تو سایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

zahra
10 مهر 90 14:05
وبلاگ قشنگی دارید ازش لذت بردم. خدا نی نی خوشگلتون و براتون حفظ کنه .به من و فرشته کوچولومم سری بزنید. حتما دوستای خوبی برا هم میشیم
خاله مرضیه
11 مهر 90 10:47
سلام علی جون الهی قربونت برم ما 5 شنبه اومدیم یاسوج خیلی حالت بد بود و بی حال بودی و به زور راه میرفتی مامان رو هم با این حال بد تو انداختیم تو زحمت امیدوارم که زودتر خوب بشی و بیای عسلویه پیش ما.
مریم
27 مهر 90 11:39
به به سلام سلام به پسرعمو احسان و دخترخاله مرضیه...خوب خوب که هستین..وبلاگت حرف نداره...راستی مرضیه جون خودتو آماده کن که منم کم کم دارم میام همون طرفا
دخترم عشق من
18 دی 90 7:34
سلام چند بار امدم نبودید امیدوارم علی کوچولو حالش خوب باشه ما رو از حال و احوالش بیخبر نذارین


سلام خاله جون ممونم که بهمون سر میزنید خوب خوبم آخه بابام داره میاد خاله.
فاطمه جونو ببوسید