علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

شانس

1390/11/9 13:37
نویسنده : بابا احسان
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز خونه بودیم هوا یه خورده گرمتر شده بود ظهر با بابایی رفتیم جمعه بازار زیاد نموندیم آخه این دو روزه بابایی زیاد سرحال نبود {#emotions_dlg.e35}همش میگفت سرم درد میکنه، آخه بابایی سردرد میگرنی داره ولی ما که میدونی بابایی علت سردردت چیه ؟(آخه بابایی تو حساب سپرده طلا یه کوچولو پول گذاشته بود بعد 5 ماه پنجشنبه رفته بود درش آورده بود با اندکی ضرر و الان دلار وطلا داره میره بالا !!!).

آخه بابایی از شانس حرف بزن {#emotions_dlg.e35} اگه قرار بود سود کنیم تو این 5 ماه سود میکردیم .

خلاصه فکر بابایی رو پرت میکردیم و تو پسر نازم همش می خواستی بابایی رو بخندونی واز سر و کولش بالا می رفتی و باهاش بازی میکردی کلی رو شکم بابایی میپریدی {#emotions_dlg.e51} و بابایی هم مجبور بود تحمل کنه و فقط یه آخ کوچولو میگفت.{#emotions_dlg.e34}

آخر شب هم منو بابایی افتادیم به جون مبلا و پلی استرشو درآوردیم که کمی از هم بازشون کنیم و تو عسلمم تا پلی استرا رو دیدی کلی ذوق کردی {#emotions_dlg.e28} و روشون بالا و پایین میرفتی و میخوابیدی و تو اتاق پخششون میکردی  و یه دفعه ای می پردی رو اونایی که منو بابایی با بدبختی بازشون کرده بودیم.

آخه مگه میشد چیزی بهت بگیم جز اینکه خوشحال بودیم که تو خوشحالی وبازی میکنی عزیز دلم (به قول خودت عژیژم ).

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه جوون
8 بهمن 90 11:28
سلامي زن داداشي خوبي؟مواظب علي من باش براش يه اسفندهم دود كن عمو رولا هم سلام رسوندخيلي دوس داره سايت عليو ببينه ولي اينترنت نداره
حالا قول داده همين روزا بياد براتون pm بذاره منتظرش باشين
بجاي علي منو ببوس

سلام عزیزم خوبین شماها؟ حتما عمه مهربون
به عمو روح الله سلام برسونید و بگین خوشحال میشیم بهمون سر بزنید .زودی بیا عمو جانم.
دوست دارم عمه جونم و می بوسمت ))

علی
8 بهمن 90 18:25
سلام به علی آقای شیطون.امیدوارم که حالت خوب باشه و تلویزیونتون نشکسته باشه.و اگه شکسته ایشالله دلتون نشکنه.چندوقت پیش که دیدمت حالا بیشتر دلم برات تنگ میشه.
خیلی دوس دارم بیام مهمونتون بشم ولی وقت نمیشه آخه وقتای خالیمو میرم خونه مریم اینا وقتهای پرمو هم به اون فکر میکنم ببینم چی داره به سرم میاد.وقتی حال و روز باباتو میبینم نگرانم که منم باید مث اون زن ذلیل بشم؟شوخی کردم عزیزی.به مامان بابا هم سلام برسون عزیز مهربونم

سلام به عموی مهربونم نه عمو جانم بابایی هنرمند ومهندسم درستش کرد آخه بابایی تو این کارا اوستاست البته به آقا جونم رفته .
حتما بیام پیشم عمو ، خوش بگذره بهتون سلام خاله مریم رو هم برسونید راستی بابا ومامان هم سلام میرسونن بابایی میگه قدر این دوران خوش رو بدون ایشالا خوشبخت شین.بازم بهمون سر بزنین عمو جونم .
ali
8 بهمن 90 18:54
راستی عکسهای نگارو گذاشتم تو وبلاگ محمدآقا اگه دوس داشتید یه سری بزنید و نظر بدید خوشحال میشم.
آدرسشو که یادتون هست؟
http://www.0312.niniweblog.com/


حتما سر می زنیم .
مامان محیا
9 بهمن 90 9:46
مرسی که به ما سر میزنی...منظورت از جمعه بازار کجاست؟نکنه جمعه بازار ماست؟؟؟



خواهش میکنم عزیزم ، جمعه بازار شهرمون ،آخه ما تو یاسوج زندگی میکنیم ،
حالا جمعه بازار شما کجاست خاله جون؟hr>

نگین مامان رادین
9 بهمن 90 11:20
سلام علی جونم خوبی عزیزم دلم برات تنگ شده بود ،الاهی فدای تو گل پسر که با شیطونی یات حواس بابایی رو پرت می کنی.کنار مامان و بابا بهت خوش بگزره عزیزکم.


سلام خاله مهربونم ممنوم که بازم اومدی پیشم خیلی منم دلم براتون مخصوصا رادین کوچولو تنگ شده بود..
مامان سانلي
9 بهمن 90 12:07
سلام علي كوچولو خوبي خاله.مواظب خودت باش بخير گذشته ايشالا ديگه از اين شلوغ ها نكني.بابات هم كه ديگه آخر شانسه.ما هم اصلا شانس نداريم يه سكه بخريم سكه ميشه صد تومن.علي جون ميبوسمت


سلام خاله مهربونم خوبم ، خاله خدا نکنه شما هم کم شانس باشین ایشالا همیشه خوش شانس باشین.
منم دوست دارم خاله جونم.*
محمد
9 بهمن 90 12:49
شا دباشید وسلامت


از اینکه بهمون سر زدین ممنونم
مامان ریحانا
9 بهمن 90 17:35



محمد
10 بهمن 90 9:42



مرسی-@};








مامان محیا
12 بهمن 90 13:30
سلام جمعه بازار ما تو بابله


سلام آهااا اکثر شهرا دارن.



عمو روح اله
14 بهمن 90 17:55
سلام علی کوچولویه عزیزم بالا خره من اومدم و سایت قشنگتودیدم البته چون الان که دارم مینویسم وقت زیادی ندارم نمیتونم زیاد نظر بدم ولی واقعا سایت جالبی داری سعی می کنم همیشه بهت سربزنم این افتخاره عمو رولاست که پسرپسرعموی خوب و نازی مثه علی جون دارم خدا برا مامانو باباش حفظش کنه دوست دارم


سلام عموی خوبم خیلی خیلی خوشحال شدم، امیدوارم دفعه بعد که اومدین وقت کافی داشته باشین وبتونین برام نظر بذارین. خیلی خوش اومدین بازم بیاین خوشحال می شم .