علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

قهر و آشتي علي آقا

1391/9/27 18:03
نویسنده : بابا احسان
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم علي نازم ...

اين روزا همش با ماماني تنها تو خونه اي و مدام يا بامن بازي ميكني يا قهر ميكني و يا آشتي و ماماني بوسه بارون ميكني ...

صبحا كه باهم از خونه ميايم بيرون و شما ميري مهد كودك و مامانم ميره اداره اين روزا كه هوا خيلي سرد شده صبحا كامل مي پوشونمت و تو راه باهم شعر ميخونيم و حرف ميزنيم تا بريم مهد كودك ...

ظهرم كه ميام دنبالت باهم ميريم خونه تا صبح كه بازم بيايم مهد جايي نميريم آخه گلم هوا اين روزا خيلي سرده و نميتونيم جايي بريم ...كسي م نيست كه بهمون سر بزنه...

اين روزا كه عادت نداري بعداز ظهرها بخوابي و ميري سراغ اسباب بازيات و بازي ميكني و كافيه مامان كمي ازت دور بشه و بره مثلا تو آشپزخانه و ...معترض ميشي و ميگي بايد بياي پيش من و باهام قهر ميكني و ميگي باهات قهرم و منم بغلت ميكنم و بازم ميگي ماماني آشتيم و منم ميبوسي و ميري البته منم با خودت ميبري تو آشپزخانه و سراغ يخچال و بيشتر اوقات تخم مرغ و كه علاقه وحشتناكي به تخم مرغ داري كه مامان بيشتر اوقات بهت نميده و شما هم باز گريه و قهر راه ميندازي تا اينكه مامان با يه چيز ديگه اي آرومت ميكنه ...

قربون پسرم بشم كه اين روزا مامانيشو كاملا مشغول خودش كرده و كلي برا مامان شيرين زبوني ميكنه و تا يه كمي ساكتم و حرف نميزنم مياي پيشم و ميگي ماماني مشكلت چيه ؟؟!

شبا هم زود حدوداي ساعت 7 ميخوابي و صبحا هم كله سحر ماماني رو بيدار ميكني آفرين به بچه سحر خيز ماماني ...

دوست دارم يكي يه دونه مامان وبابا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دخترم عشق من
26 آذر 91 13:05
سلام زهرا جون .اینجا هم هوا سرده و فاطمه رو زیاد بیرون نمیبریم . کارای شما و علی جون رو که میخونم میبینم که منم همینجوری دخترمو سرگرم میکنم مبینی زهرا جون این دو تا فسقلی نمیذارن به هیچ کاری برسیم ... راستی علی جون خوب زود میخوابه ..از طرف من ببوسش


سلام شیرین جونم اگه این فسقلیا نباشنم ما چطور سرگرم بشم ایشالا سالم باشن وتندرست ...مواظب فاطمه گلی هم باش.
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:43
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 12:58
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
دخترم عشق من
16 دی 91 7:52





دخترم عشق من
16 دی 91 7:54
کجایی زهرا جون ؟خوبین ایشالله ؟ امیدوارم خوب و خوش و شاد باشید .. زود بیاین دلم تنگ شده براتون


سلام دوست خوبم...خوبیم شماها چطورین ؟ دوستتون دارم
فاطمه گلی رو ببوسید...