علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

وقتی پیشم نیستی.....!!!!!

1391/11/28 18:05
نویسنده : بابا احسان
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم و میوه زندگیم

پسر گلم دلم برات خیلی تنگ شده آخه عسل مامانی چند روزیه که رفته پیش مامان جونشو منو تنها گذاشته ....

خیلی برام سخت بود ازت دور شم ولی مامان جون به اصرار و برای اینکه علی آقای شیطون نمیذاشت مامانی خونه رو جمع و جور کنه بردشه پیش خودش... آخه گلم قراره ایشالا روز دوشنبه 91/11/30 مصادف با میلاد امام حسن عسکری بریم تو خونه جدید ....

خیلی سخته مامانی دوری ازت اونم وقتی بابایی هم پیشم نیست گلم فقط لحظه شماری میکنم برای دیدنت ...

وقتی زنگ میزنم و تلفنی باهات صحبت میکنم دلم برات پر میزنه و دوست دارم اون لپای خوشکلتو ببوسم ...

بابایی فردا میاد به امید خدا و پس فردا اسباب کشی ایشالااا و بعدش میایم دنبالت عزیز مامانی ....

مامانی مجبور بودم وگرنه نمی ذاشتم بری آخه اینجا کسی نبود نمیتوستم برای چند ساعتی بذارمت پیشش و خونه رو بار بزنیم بریم خونه جدید و تمیز کنیم و بچینیم ...

وچون خیالم از مامان چون بابت تو راحت بود گذاشتمت پیشش و البته مامان جونم کلی خوشحال از حضور شما در کنارش ...

کاش زودی این اسباب کشی تموم شه دیدار مادر و پسر و پدر و پسر و پدر و مادر سر بگیره ...

هم اکنون خانواده سه نفری ما ....پدر اهواز ...مامان یاسوج ...وحاج علی آقا نورآباد پیش مامان جون اینم از خانواده سه نفری ما.......

ودر آخر ....

قلباینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی ،قلب

قلبکسی رو اینجوری دوست نداره..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 20:07
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
دخترم عشق من
29 بهمن 91 13:42
سلام زهرا جون دلتنگ علی کوچولو و همسری نباشی .. خونه جدیدتون مبارک ... ایشالله زودتر اسباب کشی تموم شه و سه نفری تون دور هم جمع بشین ... دوستت دارم زهرای مهربونم ..


مرسي خاله مهربونم
ما هم دوست داريم يه عالمه هر چي بگيم بازم كمه...
نی نی قتو
25 اسفند 91 8:11
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید