علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

لالايي

1392/3/1 10:37
نویسنده : بابا احسان
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علي عزيزم

از بچگي ماماني عادت داشت وقتي ميخواستي بخوابي برات لالايي بخونه و اين روزا تا مي خواي بخوابي ميگي ماماني بيا پيشم و برام قبلنا ميگفتي قصه علي و جديدا ميگي قصه مامان اردك و كاكلي و در آخر لالايي بخونم تا بخواب ناز بري....

منم اين لحظات شيرين در كنار تو و در آغوش گرفتنتو خيلي دوست دارم .

بقيه در :

ادامه مطلب:

 

 

سلام علي عزيزم

از بچگي ماماني عادت داشت وقتي ميخواستي بخوابي برات لالايي بخونه و اين روزا تا مي خواي بخوابي ميگي ماماني بيا پيشم و برام قبلنا ميگفتي قصه علي و جديدا ميگي قصه مامان اردك و كاكلي و در آخر لالايي بخونم تا بخواب ناز بري....

منم اين لحظات شيرين در كنار تو و در آغوش گرفتنتو خيلي دوست دارم .

و اما لالايي كه برات ميخونم كه خودتم تقريبا از حفظي و باهام با چشمان خواب آلو مي خواني :

البته چند مدل لالايي برات ميخونم :كه يكيش اينه :

لالا لالا گلم باشي تسلاي دلم باشي

لالا لا لا گل نعنا بابات رفته شديم تنها

لالا لالا گل چايي بابات رفته خونه دايي

لالا لا لا گل پنبه بابات رفته خونه عمه

لالا لالا گلم باشي تسلاي دلم باشي

لالا لا لا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

خدا همراه راهش باد

علي پشت و پناهش باد

لالا لالا گل گلشن بابات اومد چشت روشن

لالا لالا گلم باشي تسلاي دلم باشي

البته اين لالايي رو وقتي برات ميخونم كه باباييت نيستشو و رفته سر كار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
6 خرداد 92 3:11
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت و تندرست و شاد باشی ......120 ساله بشی عزیزم


مرسي خاله مهربونم

مامان زهره
6 خرداد 92 10:34
تولدت مبارک عزیزم . همیشه شاد باشی


مرسي خاله جونم