علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

ماه محرم

1392/8/13 12:25
نویسنده : بابا احسان
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم                       

امشب اولين شب محرم است هميشه حال و هواي محرم رو دوست دارم شايد به خاطر اينه كه از بچگي هميشه ميرفتم هييت ها و نگاه ميكرديم و كلا نوحه و زنجير زدن رو دوست دارم البته عشق امام حسينمونه .....

اين روزا شما گل مامان هم منتظرين اين روزا برسه چون مدام ميگي ماماني برام طبل و زنجير بخر دوست دارم برم حسين حسين كنم ....

قربون خودت و حسينت بشم كه اينقدر عشق حسين داري به قول بابا امام حسين پشت و پناهت باشه عزيزم ....

امسال تاسوعا و عاشورا متاسفانه بابايي پيشمون نيست ولي تصميم داريم از امشب بريم مسجد و استفاده كنيم ان شالااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دخترم عشق من
21 آبان 92 11:46
عزاداریا تون قبول .. التماس دعا زهرا جان ... خوشبختانه مثل اینکه مشکل وبتون هم حل شده .. من بدون گوگل کروم هم راحت تونستم وبتون رو ببینم ... موفق باشی گلم سلام شيرين جونم از شما هم قبول ممنون كه بهمون سر مي زنيد گلم