علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

دندون درد گل پسرم

1394/12/19 1:41
نویسنده : بابا احسان
637 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام 

قشنگم . چند روزی میشه که دندون درد گرفته ای البته بگم جنس دندونات زیاد خوب نیست مسواکم هر شب که نه ولی میزنی معمولا. اهل شیرینی و شکلاتم زیاد نیستی.ولی حتی شبا از خواب نازی دردش بیدارت میکنه و نمیزاره بخوابی.

بابایی هم که نیست مامانی شبا از گریه تو بیدار میشه و ارومت میکنه یه مسکن بهت میده و بالای سرته تا خوابت ببره . قربون پسر گلم بشم که طاقتتم زیاده . تا دردت زیاد میشه بهونه بابایی رو میگیری و زنگ میزنی بهش شب نصفه شبم نمیشناسی بابایی هم در هر حالت جوابگومون هست و بیشتر تو فکرمونه و از دور بودن و دسترسی بهمون نداشتن نگرانه.

همین که با بدبختی میخوابونمت داداشیت بیدار میشه و نا آرومی میکنه باز مامانی باهر بدبختی هست اونو میخوابونه که تو عزیز دلم بیدار نشی.

شب بعدشم دایی مصطفی اومد پیشمون و کمک مامانی شب بیداری میکشید و نازتو میخریدیم تا یه کم دردش اروم شد و خوابیدی.

صبح که بیدار شدی تا دندونت ورم کرده اساسی و مامانی الان بهت آنتی بیوتیک میده که ورمش بهتره ولی آبثه کرده که البته دردش بهتره خدا را شکر .و به امید خدا بابایی که اومد با هم برید دندانپزشکی و درستش کنی.

قربون خدا برم حکمت مادر بودنش. منتی نیست عزیزم جگونه کسی که حاضر نیست قبل از مادر بودن یک ساعت قید خواب شبانه رو بزنه شبها رو بر بالین دلبندش صبح میکند. عزیزم مادر بودنم را دوست دارم و بهش افتخار میکنم و خداوند را شاکرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)