علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

نگرانی مادرانه

1390/10/28 5:52
نویسنده : بابا احسان
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان که دارم این پستو مینویسم ساعت 5 صبحه از ساعت 4:30 تا الان بیدارم وتو فکر توگل پسرمم استرس

بعد بیماری دو روز پیشت دیشب   تا حالا زیاد سرحال نیستی و یه خورده وضعیت شکمت به هم ریخته شده ، کم اشتها شدی و بیقراری میکنی نمیدونم علتش چیه؟ دبشب مهمون داشتیم ولی هر چی تو جمع نگات میکردم زیاد شلوغ نبودی.

الان یه خورده تواینترنت برات سرچ کردم ولی  با توجه به علائمت میگه جای نگرانی نیست ؟استرس ولی من نگرانم  شاید بیشتر به خاطر اینه که هفته آینده قراره ایشالا بریم کربلا میترسم تو غربت بدتر شی و هزار ویه فکر دیگه....

ایشالا امام حسین وحضرت ابوالفضل پشت وپنات باشه و خدا کنه این نگرانی ها همش از حساسیت های بالای مادرانه باشه و تو عسل مامانی زودتری خوب شی و بزرگ شی و به قول یکی از همکارام تا بچه مریض نشه که بزرگ نمی شه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دخترم عشق من
28 دی 90 8:57
سلام نگران نباش مامان زهرا . ایشالله که چیزی نیست و علی کوچولو بازم خوب و سرحال میشه


سلام ممنونم دیگه چکار میشه کرد مادر و هزار تا فکر....
ایشالاااااااا
مامان ریحانا
28 دی 90 9:18
سلام
ایشالا هر چه زودتر خوب بشه
همیشه به این سفرا


سلام ممنونم ایشالااا
روزی خودتون باشه ایشالااا)
ني ني شكلك
28 دی 90 19:49
علي يه دونه عزيز دردونه الهي زود زود خوب بشي ماماني رفتي كربلا التماس دعا


مرسی عزیزم ایشالا حتما حتما روزی خودتون باشه ایشالاhr]
مامان سانلي
30 دی 90 2:40
سلام علي جون خوبي حالت بهتر شده خاله؟ماماني نگران نباش مسموميت غذايي دو سه روز بيشتر طول نميكشه وايشالا كه حالش خوبه.
ايشالا هميشه به اين جور سفرها برين ما رو هم دعا كنين.فقط يادتون باشه وقتي ميرين كربلا دارو هاي تب بر وسرما خوردگي براي احتياط پيش تون بردارين چون خدايي نكرده شايد لازم باشه.ميبوسمت علي جون ومواظب خودت باش وايشالا هميشه سالم وشاد باشي وهيچ وقت مريض نشي

سلام خاله جونم خیلی حالم بد بود ولی الان کمی بهترم
خاله سفرمونم رفت برا 18 بهمن مامانم میگه بهتر شد هوا یه خورده بهتر میشه
حتما خاله جونم ممنوم که تو فکرمی*

مامانی درسا
30 دی 90 10:38
سلام مامان زهرای عزیزم . پسرم خوبه امیدوارم همیشه خوب و خوش باشه . ضمنا" فکر کنم با توحه به بیماری دو روز پیشش طبیعی باشه . انشاالله بهتر میشه . التماس دعا .


سلام عزیزم ممنون از احوالپرسیتون
شکر خدا یه کم بهتره الان
دخترم عشق من
1 بهمن 90 8:16
سلام علی کوچولوی ناز من بهتر شده؟ امیدوارم خوب خوب شده باشه.از طرف من علی کوچولو رو ببوس


سلام آره خاله جون بهتره.
مرسی خاله جونم*
مامان صدف
1 بهمن 90 12:55
ان شاء اله اما حسین همیشه نگه دارش باشه.
تو رو خدا مواظب کوچولوهاتون باشین. اونا خیلی به ما نیاز دارن


انشالااا
حتما عزیزم مرسی از احوالپرسی هاتون