علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

علی داره میره کربلا

1390/11/18 15:35
نویسنده : بابا احسان
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان فردا قراره به اتفاق بابایی ،آقا جون (دو تاشون)، عمه هاجر و شوهرش و عمه ی آقا جون حاجی مشرف شیم کربلا .تو این سفر قراربود مامان جونو عمه فاطمه و خاله کبری و شوهرش هم باشن ولی متاسفانه جور نشد ایشالا بعدا دعوت شن .

سلام عزیز دل مامان فردا قراره به اتفاق بابایی ،آقا جون (دو تاشون)، عمه هاجر و شوهرش و عمه ی آقا جون حاجی مشرف شیم کربلا .تو این سفر قراربود مامان جونو عمه فاطمه و خاله کبری و شوهرش هم باشن ولی متاسفانه جور نشد ایشالا بعدا دعوت شن .

این روزا هوا کمی بهتر شده و تو جوجه پنبه ای مامان حالت رو به بهبوده خدا رو شکر.

بیشتر همسفرات قبلا هم رفتن زیارت مثلا آقا جون حاجی پنجمین بارشه ،بابایی چهارمین بارشه،منو عمه هاجر و عمه جونم دومین بارمونه،آقا جون سالار و عمو روح اله هم اولین بارشونه .

همگی خوشحالیم که حضرت علی(ع) ،امام حسین(ع) وآقا ابوالفضل(ع) زائر کوچولوی 20 ماهه ای مثل تو عزیز دلم داره .

خیلی خوشحالم تو این سن داری میری امیدوارم امام حسین(ع) خودش نگهدارت باشه وبه واسطه عزیز معصومی مثل تو تمام دعاهامونو مستجاب کنه .آخه گلم خیلی ها التماس دعا داشتن اقوام (دختر عموی مامان که چند سال از مامانی کوچکتره  امروز صبح مامانی شنید اصلا حالش خوب نیست وتو بیمارستانه آخه اونم یه کوچولو داره که امیدواریم خدا مامانشو براش نگه داره ) _دوستان واز همه مهمتر دوستان وبلاگی که مطمئنا اونجا به فکر همشون هستم و برای نی نی های گلشون و مامان باباهای مهربونشون دعا میکنیم.

دوستان گلم دلمون برای همتون تنگ میشه مواظب قند عسلاتون باشین تا ما به سلامتی برگردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

دخترم عشق من
19 بهمن 90 8:18
سلام سفر خوب و خوشی رو براتون ارزو میکنم .التماس دعا
گر از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به شکوفه ها
به باران
برسان سلام ما را
برسان سلام ما را




مامان زهرا
19 بهمن 90 12:07
سلام ممنون از لطفتون

خوشا به سعادت شما و علی جون

از امام حسین بخواهید که ما رو هم دعوت کنه
التماس دعا
علی جون ما رو هم دعا کن


ایشالا عزیزم نصیبتون بشه به این زودی ها برین و ببینین که چه حالی داره .
مامان سانلي
20 بهمن 90 4:04
التماس دعا علي جون.ايشالا به سلامتي برين وبرگردين


مرسی خاله مهربونم برا شما اختصاصی دعا کردم مخصوصا برا خاله سانلی جون.
محمد
20 بهمن 90 12:37
خوش به سعادتتون .زیارت قبول . التماس دعا
میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد


ایشالا به این زودی ها نصیب شما هم بشه .
خاله راضیه
21 بهمن 90 22:38
ایشالا هم خوش بگذره هم زیارتتون قبول باشه و دعاهاتون مستجاب شه
آهنگ وبلاگ هم خیلی جالبه؛مناسبتیه!


مرسی خاله مهربونم بازم ممنوم از نظر خوبتون براتون دعا کردم.
ali
23 بهمن 90 9:10
سلام دلم برای همه تون تنگه انشالله به سلامت برگردید


سلام ممنونم عمو علی براتون دعا کردیم ایشالا نصیب خودتون هم بشه به این زودی ها .
دخترم عشق من
24 بهمن 90 10:39
سلام اومدم بگم دلمون براتون تنگ شده


مرسی ما هم دلتنگتون شدیم عزیزم .
مامان صدف
25 بهمن 90 9:46
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ،

جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک




مرسی عزیزم.
مامانی درسا
25 بهمن 90 15:15
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک


مرسی بوس.
نگین مامان رادین
25 بهمن 90 17:29
یادمان باشد اگر دور شدیم،این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم. ***********HAPPY VALENTINE**********
ثمين
25 بهمن 90 22:07
سلام!
لينك شدين و ورود شما رو به جمع دوستان دنياي نفيس خوش آمد ميگم.
لطفا ما رو با نام "ژورنال دنياي نفيس" لينك كنيد


سلام مرسی حتما.
نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:50
سلام علی جون زیارت قبول دلم براتون تنک شده زود بیا خاطره های خوش سفر برگردید.


سلام خاله جونم ممنونم ایشالاا با رادین کوچولو برین
چشم حتما.
دخترم عشق من
1 اسفند 90 9:31
سلام سفرتون بخیر . زیارت قبول.گل به گلستون اومد. منتظر خاطرات سفرتون هستم امیدوارم به علی کوچولو خوش گذشته باشه . از طرف من ببوسش


سلام ممنونم ایشالا روزی خودتون باشه

علی مومنی بیگدلی
1 اسفند 90 23:08
سلام ممنون که به همه جواب دادین غیر از من.البته من عادت دارم.انشالله سالم باشیدوشاد.


سلام عمو علی مرسی از اینکه مدام بهمون سر میزنید و خوشحالمون میکنید .نه اینطوریا که شما میگید نیست شاید از شانس شماست با این وبلاگه چون اصلا یکی از نظراتتون اصلا نیمده رو صفحه .بازم ممنونم از حضورتون .