علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

شاهکارهای علی آقا

1391/1/20 11:10
نویسنده : بابا احسان
859 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی عزیزم ،پسر گلم روز پنج شنبه عصر با بابایی رفتیم بیرون هوا خوری رفتیم طرفای آبشار هوا خیلی خوب بود و طبیعت هم بسیار زیبا ...

سلام علی عزیزم ،پسر گلم روز پنج شنبه عصر با بابایی رفتیم بیرون هوا خوری رفتیم طرفای آبشار هوا خیلی خوب بود و طبیعت هم بسیار زیبا ....

شما کلی بازی کردی  تاب بازی  ،آب بازی ،سرسره بازی و کلی ذوق میکردی قربون اون خنده هات بشم نفس من الهی همیشه خنده رو لبات باشه و من اونو ببینم ...

برای نماز رفتیم مسجد صاحب الزمان چون شب جمعه و ایام فاطمیه بود مراسم بود  موندیم و استفاده بردیم.

بعد از نماز رفتیم که بریم خونه سر راه بابایی جلو یه مغازه نگه داشت که یه کمی برامون خرید کنه (راستی حدود 2-3 ماهی هست که بابایی ماشینشو فروخته والان بدون ماشینیم و الان ماشین آقا جون موقتا پیش باباییه) به محضی که بابایی پیاده شد درو بست دوباره برگشت منو صدا زد وگفت ملی کارتو بده تا من خواستم تو کیف درش بیارم و سرم خم بود همه اینا تو چند ثانیه اتفاق افتاد یه دفعه دیدم ماشین حرکت میکنه و محکم کوبید تو ماشین جلویی ......

بــــــــــــــــــــــله شاه پسر گلم که جدیدا یاد گرفتی استارت میزنی

،  ماشین تو دنده بوده  و استارتو زدی؟!!!!!!!!بابایی که بیرون ماشین بود عصبانی شد و ناخودآگاه روت داد زد و شما هم شروع کردی به گریه کردن و پناه بردی به آغوش من قربونت برم عزیزم منم چون میدونستم که خیلی ترسیدی محکم به خودم چسپوندمت و بوسیدمت و آرومت میکردم ...

خوشبختانه به خیر گذشت و نه ماشین خودمون و نه ماشین جلویی هیچیش نشد بابایی که اومد سوار ماشین بشه متوجه شد دسته برف پاک کن و راهنما کار نمیکنه اینم شاهکار دیگت بود عزیزم ،که خرابش کرده بود مجبور شدیم با همون وضعیت که برف پاکن میرقصید حرکت کردیم و برف پاکن تو هوا میرقصید  هر ماشینی که رد میشد زل میزدن بهمون و میخندیدند.

بعدش رفتیم پیتزایی و من تو ماشین موندم و تو بابایی رفتین پیتزا بگیرین بعد چند دقیقه اومدین و شما عسل مامانی پریدی تو بغل مامان و بابایی گفت ملی کارتو ازش بگیر تو همین حین یه صدایی شبیه اینکه کارتو جایی افتاد، شنیدیم هر چی گشتیم زیر صندلی ،تو در ماشین و زیر پامون و بیرون از ماشین خبری ازش نبود بابایی حتی تو کمربند ایمنی رو باز کرد و ندیدش اینم شاهکار دیگت بود عزیزم که بی خیال کارت شدیم و اومدیم خونه ...

صبح جمعه بابایی رفت تو ماشین وکلی دور ماشین بود و برف پاکنش رو بالاخره تونست درست کنه و همچنان دنبال ملی کارت میگشت و بالاخره بابایی قهرمان که بی دلیل نیست هوشیاره تونست کارتو پیدا کنه که عزیز دلم وقتی اومدی تو بغل من شیشه ماشین پایین بوده و کارت از کنار شیشه رفته بود تو در داخلی ماشین که بابایی درو باز کرد و اونو بالاخره دیدش و درش آورد....

خسته نباشی بابایی گل...

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی درسا
20 فروردین 91 1:45
ماشاالله به این شاه پسر . ولی مامانی خداروشکر به خیر گذشته . صدقه بدین و چهار چشمی مراقبش باشین . همیشه سالم شاد باشی عزیزم .


مرسی گلم آره به خیر گذشت واقعا
درسا جونو ببوسید.
دخترم عشق من
21 فروردین 91 8:41
شیطون شده علی کوچولوی گل من . زهرا جون خیلی مواظبش باش . از طرف من ببوسش زهرا جان .


آره شیرین جون این روزا خیلی شیطون شده
مرسی خاله مهربون منم دوستون دارم و میبوسمتون. .
مامان یاس
21 فروردین 91 20:37
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
خاله راضیه
21 فروردین 91 23:41
هزار ما شاا...
پسر باید شیطون باشه
از همین الان عشق ماشین سواریه
زهرا جون براش اسپند دود کن الان داره تلافی اون موقع که خیلی کوچیک بود و خیلی آروم بود رو در میاره


سلام خاله راضیه گلی دیگه اده سیطونی نکنم حوشلم شر میره آخه
مامان بیچاره از دست من همش اسپند دود میکنه



نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:58
************ ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ **********************
دخترم عشق من
23 فروردین 91 12:54



مرسی گلم





مامی مهدیار
25 فروردین 91 16:28
سلام مامانه علی خوشکله ی فضوللللللللللللل
چقدر فضول شده این گل پسر ماااااا
قربونش برم پسره دیگه کاریش نمیشه کرد ما هم یدونه خرابکار و فضولش رو داریم ،درکت میکنم،ولی زنده باشن بدون اونا زندگی صفایی نداره
میبوسمت (هم خودت ،هم پسره گل پسرت)


سلام عزیزم ایشالا همه نی نی سالم باشن و برا مامان باباهاشون بخندند.
ماهم دوست داریم خاله مهربونم مهدیار جونو ببوسیدX




نگین مامان رادین
27 فروردین 91 2:10
سلام همیشه به خوشی ایشاالله همیشه خوش و لبتون خندون باشه مهربونم هر وقت که به یاد شما می افتم از ته دل دعا می کنم که کار بابایی درست بشه و بیاد شهر خودتون و میشه کنارتون باشه


سلام مرسی گلم ایشالاااااااا
دخترم عشق من
29 فروردین 91 13:56




مامی مهدیار
29 فروردین 91 15:57
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██ ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█ سلااااام آپم عزیزم بدوبیا سلااااام آپم عزیزم بدوبیا سلااااام آپم عزیزم بدوبیا
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 0:47
علی جون کجایید خاله دلم براتون تنگ شده،هر جا که هستید شاد باشید و لبتون خندون


مرسی خاله مهربونم دوستون دارم
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:39
سلام
رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php



سلام به روی چشم بهتون رای دادیم انصافا عکس خوشکلی بود