علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

علی آقا حـــــــــــــــــــــاجی میشود...

1391/2/5 11:11
نویسنده : بابا احسان
597 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بالاخره انتظار به سر میرسه و قرار ایشالاا روز سه شنبه 12 اردیبهشت به اتفاق مامان و بابا راهی سرزمین وحی

شویم همیشه منتظر این لحظه مبارک بودم و بالاخره خداوند بزرگ یاری کرد تا این سعادت نصیبمون بشه اونم با جمع خانواده سه نفریمون .....

سال 87 یک هفته بعد از ازدواجمون ثبت نام کردیم من که خیلی وقت پیش آرزوی رفتنشو داشتم زمان دانشجویی ثبت نام کردم و تو قرعه اسمم در نیمد یعنی قسمتم نشد. حالا این شد که با جمع خونواده سه نفریمون بریم ایشالااا ....عزیز دلم اون موقع که منو بابایت ثبت نام کردیم شما نبودی و ثبت نام هم نشدی یه بار اسممون در اومد ولی تو اون موقع تو دل مامانی بودی و نتونستیم بریم و اینم نمیدونستم که بدون ثبت نام هم میتونیم ببریمت البته تا قبل از 2 سالگی ...میخواستم از شیر بگیرمت و بعد بدون شما منو بابایی بریم که البته خیلی برام سخت بود دور از شما اونم 12 روز واقعا سخت بود... تا اینکه از مسئول کاروان پرسیدیم و گفت زیر 2 سال ثبت نام نمیخواد و یه هزینه کمی داره که باید بدین ما هم خوشحال شدیم و این شد که تو این سفر معنوی همراه مامان و بابا شدی عزیز دلم ایشالا خدا به واسطه شما از ما هم قبول کنه حاجــــــــــــــی علی آقای گلم .........

این مطلبو نوشتم تا عزیزان و دوستانی که میخونن (دوستان وبلاگی،فامیل ) حلالمون کنند وایشالا قسمت همتون بشه و اگه نظر یا توصیه و حرفی دارید با جون و دل می پذیریم التماس دعا بازم حلالمون کنید............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ریحان عسلی
5 اردیبهشت 91 18:03
سلام
خوشا به سعادتتون نائب الزیاره ما هم باشید
شهر ریحان عسلی هم تو خصوص برو چک کن

سلام خاله خوش اومدین به وبلاگم ایشالا قسمت شما و ریحانه جونم بشه چشم حتما نایب الزیاره هستیم اگه خدا قبول کنه




خاله راضیه
6 اردیبهشت 91 3:03
واااای چقد عالی !!!
بسلامتی .ایشالا به همین زودیا حج تمتع هم قسمتتون بشه .التماس دعا

سلام خاله راضیه مرسی ایشالا روزی خودتون باشه با جمع خانواده محتاجیم به دعا حتما ...
دخترم عشق من
9 اردیبهشت 91 7:52
سلام دل پاک و بزرگی دارید که خدا جاهای خوب خوب براتون ردیف میکنه . التماس دعای مخصوص دارم . امیدوارم بهتون خوش بگذره . ایشالله سفرتون به خیر باشه.


سلام خاله مهربونم مرسی از لطفتون
ایشالا این سعادت نصیب شما و خونواده و فاطمه گلی بشه
حتما دعاتون میکنم خاله جونم.
بوس
عمه جوون
9 اردیبهشت 91 14:41
سلام حاجيان خوش به سعادتتون خوش به حالتون ما كه آرزوي مكه رو داريم كاش آرزو به دل نمونيم اسمش كه مياددلم خيلي ميگيره
اونجا كه رفتين توي صحراي عرفات اونجا خيلي برامون دعا كنين ياد ماهم بيوفتيد دعا كنيد بطلبه ماهم بريم 000
دوست داشتم موقع رفتن ببينمتون ميدونم گريم ميگيره ولي حيف كه نميتونيم بيايم
ايشالا برگشتني ميايم زيارتتون ميكنيم عمو روح اله يادتون نره علي جوونم التماس دعا الهي قربونت برم كه ميخواي حاجي بشي
مواظب خودتون باشيد...

سلام عمه گلی خوبین ؟عمو روح اله خوبه ؟
کاش تو این سفرم باهامون بودین مثل کربلا جاتون خالی حسابیم خالیه اگه بودین خیلی خوش میگذست ..
هاجر جون به خدا بغض کردم و دلم گرفت با حرفات
اینشالا شماها هم نصیبتون بشه و برین البته با نی نی کوچولوتون
حتما دعاتون میکنم دوست دارم مواظب خودتون باشین خیلی خوشحال میشم شبی که برمیگردم باشین




مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 0:12
سلام مامانی مبارکه انشاالله . التماس دعا ..... برو خصوصی عزیزم


سلام مرسی روزی شما هم بشه انشاءالله
تا حدودی خوندم جالب بود خدا براتون نگه داره و سلامت باشه
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 0:57
سلام
تونستی نظر خصوصیتو بخونی ؟
منظور از نظر خصوصی همون آخرین نظرات خوانندگانه

سلام آره مرسی

نگین مامان رادین
10 اردیبهشت 91 15:04
حاجی کوچولو کم مونده برید سفر ما رو هم دعا کنید قربون دل پاکت بشم که تو لباس احرام چ قد ناناز میشی یه فرشته که میره به خونه ی خدا.





سلام خاله جون ممنون از این همه لطف و محبتت روزی خودتون باشه و حاجت روا بشی منم اونجا براتون دعا کردم
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 17:10
بازم خصوصی
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 7:32
سلام عزیزم ..... ما هم دعا کن ..... انشاالله برید و به سلامت برگردین ...... واسه ما هم دعا کن ...... واسه درسایم که همیشه سالم باشه و البته شاد ...... ممنون که دل نوشته هامو خوندی خوش باشین ..... بی صبرانه منتظر برگشتنتون هستیم .


سلام خاله جون من از زیارت اومدم خیلی خوش گذشت جاتون خالی بود براتون دعا کردم ایشالا روزیه درسا جون و خونوادش باشه
مامان بهراد جون
13 اردیبهشت 91 9:51
سلام من مامان بهراد جون هستم
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
من و همسرم همیشه به وبلاگ شما سر می زنیم و واقعا لذت می بریم
شما هم به وبلاگ پسر کوچولو ما سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشیم
انشا الله که بتونیم در آینده دوستای خوبی برای هم باشیم




سلام ممنونم از اینکه به وبلاگمون سر میزنید باعثه اقتخار ماست که دوست بشیم
دخترم عشق من
16 اردیبهشت 91 7:28



مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:31
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
مامان زهرا
19 اردیبهشت 91 13:22
خوش به حالت علی جون

تا این مطلبتو خوندم اشک تو چشمام جمع شد

خوشابه سعادتتون





سلام خاله جون انشالا خدا هم برا شما طلب کنه و با خونواده مشرف شین
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 21:31
**********

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

****************

این گل تقدیم به حاجی کوچولو و مامانش که دلم براشون تنگ شده

سلام خاله جون من اومدم خاله خودت گلی
خلبانِ بعد از اين
21 اردیبهشت 91 22:04
زيارت علي آقاي ما قبول باشه انشالا...
ما كه كلي خاطره داريم ازش؛-)


سلام قبول حق باشه انشالا روزی شما و خلبلن کوچولو باشه راستی آدرسه وبلاگتو هم برامون بفرست
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:11
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.
روزت مبارک





نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:34
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک








عمه جوون
23 اردیبهشت 91 14:54
منتظرم بياين تعريف كنين خيلي دلم براتون تنگ شده از وقتي رفتين لحظه اي نيس كه يادتون نكنم يه شبم خواب مكه رو ديدم .
اين چندروز همش حال و هواي زيارت داشتم ايشالا زيارتتون قبول باشه به هرچي ميخواين برسين


ســـــلام عمه جون خوبی خیلی خوش گذشت جات خالی بود همه جا به یادتون بودیم ایشالا روزی خودت با عمو روح اله باشه راستی شبی هم که برگشتیم تو خونه همه ی اقوام اومده بودن جاتون خیلی خالی بود
دخترم عشق من
25 اردیبهشت 91 12:30
سلام پیشاپیش بهتون زیارت قبول میگم امیدوارم خوش گذشته باشه که حتما همینطوره . علی کوچولو رو از طرف من ببوس . زودتر اپ کنید دلمون تنگ شده
مامان ریحان عسلی
27 اردیبهشت 91 2:02
سلام
همیشه به این سفرا زیارتتون قبول
پس کی آپ میکنید



سلام خاله جون ما اومدیم جاتون خالی بود براتون دعا کردم
طیبه مامان ساینا شیرمردی
28 اردیبهشت 91 1:04
زهرا جون واقعا قشنگ مينويسي ماشالا .من كه ميگم ميتوني يه كتاب بنويسي خاطرات سفرهاي معنويت رو توش بنويسي خاطرات سفر كربلا تون و كه خوندم كلي گريه كردم الان هم اشكام بي اختيار جاري ميشه نمي دوني چقدر دوست دارم برم كربلا ولي فكر كنم اقا باهام قهره .خوش به حال علي كوچولو كلي بهش غبطه خوردم از طرف من كلي ببوسش خدا حفظش كنه انشا ا... يه حافظ بزرگ قران ميشه


سلام طیبه جونم ممنوم از نظرات خوبتون ایشالا که حتما آقا بطلبه و زودی خونوادگی مشرف شین بازم ممنوم از بازدید قشنگتون ایشالا خدا صاینا کوچولو رو براتون نگه داره ..یه بوس گنده برای صاینا گلی خودمون
طیبه مامان صاینا شیرمردی
28 اردیبهشت 91 1:05
سلام زهرا جون نه ديگه بايد بگم حاجيه خانم اميدوارم حال شما وخانواده محترم خوب خوب باشه نميدونم الان از سفر معنوي برگشتيد يا نه به هر حال ما مي گيم قبول باشه من و اقا مجتبي خيلي دوست داريم بريم كربلا برامون دعا كنيد .روز مادر رو بهت تبريك ميگم انشاا... پيري پسر گلت رو ببيني يا به قول خودمون داغ همديگه رو نبينين . وبلاگ قشنگيه ادرسشو راضيه بهم داد اين بار سوم اين پيغام و مينويسم هي چشمم ميخوره به چيزايي كه نوشتيد ميرم ببينمش يادم ميره بفرستمش پاك ميشه از بس اين وبلاگ جالبه (خوشحال شدي نه ؟!) ميشه اسم صاينا رو هم به جمع دوستاي علي اضافه كنيد اين يك افتخار بزرگ براي شما خواهد بود البته اگه قابل بدونيد


سلام طیبه جون خیلی خیلی خوشحال شدم از اومدنتون صاینا گلی خوبه ؟از حسن نظرتون خیلی ممنونم خیلی لطف دارید..ایشالا به زودی زود نصیبتون بشه کربلا و همینطور مکه که واقعا حال با صفایی داره
طیبه جون چرا برای صاینا وبلاگ نمیسازین یا داره و ما آدرسشو نداریم چون دوستای علی دوستای وبلاگیشن البته باعث افتخارمونه دوستی مثل صاینا گلی داشته باشیم صاینا هم الان به دوستامون اضافه شده ...
صاینا گلی رو ببوسید و بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم.