علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

شیرین زبونی های گل پسرم

1392/6/5 9:53
نویسنده : بابا احسان
905 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  شاه پسرم ،  عزیز دلم ... مامانی ، این روزا بزنم به تخته خیلی شیرین زبون شدی و کلمات و یا جملات قشنگی میگی من عاشق حرف زدنتم مامانی و منتظر این روزای قشنگ و روزای بعدش هستم .

 

سلام  شاه پسرم ،  عزیز دلم ... مامانی ، این روزا بزنم به تخته خیلی شیرین زبون شدی و کلمات و یا جملات قشنگی میگی من عاشق حرف زدنتم مامانی و منتظر این روزای قشنگ و روزای بعدش هستم .

مثلا اون روز داشتیم باهم بازی میکردیم که برای اولین بار با شیرینی خاصی گفتی البته با خنده : مامانی تــــــــسیدم (ترسیدم ) قربونت برم بغلت  کردم و سیر بوسیدمت . 

یا اون روز تو تلویزیون که داشت فیلم نشون می داد گفت :  "ای بابا " و بعدش توهم تکرار کردی و از اون روز به بعد بیشتر وقتا میگی " ای بابا " شاید هم نه مطمئنا چون بابا داره دوست داری زیاد بگی آخه مامانی ، زیاد بابایی هستی "بیچاره مامانی "....

عزیزم الان دیگه بیشتر کلمات رو میگی و در حد جمله کوتاه منظورتو میفهمونی هر چند که بیشتر اوقات هم یه چیزایی میگی که فقط مامان و بابا متوجه میشن و بعضی وقتا هم اصلا متوجه نمیشیم و به قول آقا جون حاجی به زبون " برره " صحبت میکنی ...

مامانی که عاشق اینطور حرف زدناته ایشالا زودتری بزرگ شی و برای مامانی صحبتای شیرین کنی و مامانی رو مخصوصا تو چهارده روزی که بابایی نیست سرگرم شیرین زبونیات کنی ...ایشالاااااا پسر بابایی  و به قول خودت عزیز بابا احسانی....

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دخترم عشق من
25 تیر 91 8:47
سلام زهرا جون چقدر شیرین زبون شده این گل پسر ما . قربون تسیدم گفتنش برم ... عزیزم براش شعر اهنگین بخون زود تر یاد میگیره سرگرم هم میشه از طرف من ببوسش


سلام شیرین جون خوبی ؟ مرسی از راهنمایی های مفیدت گلم
چشم حتما"
فاطمه گلی رو ببوس از طرف من.
عمي جوون
27 تیر 91 9:35
الهي عمه فدات بشه كه حرف ميزني قربون اون زبونت بشم پيشم نيا كه ميخورمت
دلم براتون تنگ شده ديگه نميبينمتون تا عيد فطر راستي اين سري كه رفتيم نورآباد جاتون خيلي خالي بود مخصوصا تو عروسي !


سلام عمی جون خوبی ؟ عمی اگه دلت برام تنگ شده خوب بیا پیشم " ای بابا "...
با گرمای هوا چه میکنید؟ اینجا هوا عالیه...جاتون خالی ...
خوش باشین عزیزم ایشالاا همیشه به جشن و شادی لطف داری گلم ... !



عمممي
27 تیر 91 9:45
به قول خود علي كه ميگه عممممي
مامان زهرا شيرين زبونياي علي تعجب نداره چون رو باباييش رفته كوچيك كه بوديم شكلك در ميآورد ما كلي ميخنديديم يكميشم رو عمه نرگس رفته كه به شيريني ميگفت تريني



آره واقعا ماشالاا بزنم به تخته ایقد شیطون و شیرین زبون شده که نگو ...به قول خودت رگ داره....