علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

تبلد تبلد تبلدت مبارك

1392/3/20 9:34
نویسنده : بابا احسان
628 بازدید
اشتراک گذاری

علي عزيزم

 

محمد81


تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا


اس ام اس تبریک تولد  

  

علي عزيزم سلام  gef07.gif محمد81

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت بهانه زندگي ام  مبارك باد...

اس ام اس تبریک تولد

عزيزدلم يكسال بزرگتر شدي و من و بابا يك سال پيرتر شديم ...

باخنديدنت خنديديم با بيماريهايت نگران و با افتادنت به زمين دوان دوان به سويت دويديم و در آغوش گرفتيمت و....

اس ام اس تبریک تولد

چه روزها و شبهايي كه در نبود بابايي من و تو تنهايي تو خونه تنها بوديم با هم و در كنار هم چه تلخ ( تو ايام بيماري هايت ) و چه شيرين ( تو شادي و بازي ها و خنده هات ) سپري كرديم و از اون ور بابايي بدون من و تو سر كار تو فكر ما و به ياد ما ايام رو سپري ميكرد ...

تو اين روز قشنگ بازم بابايي پيشمون نيست و البته دلش مطمئنا پيشمونه.....

بابايي عزيز جات خاليه ...

اس ام اس تبریک تولد

 

دوباره روز تولدت رسيد

روزي که غصه سراغم نمياد

روزي که دستاي تنهايي من

بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد

 

گلم تمام تلاش من و بابا موفقيت تو در تمامي مراحل زندگيت هست ...

ايشالا ثمره زندگي منو بابا روز به روز پر بارتر و پر بارتر بشه .....

و اين رو بدون قلب بابا و مامان به عشق تو ميتپه ...

 

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگین مامان رادین
6 خرداد 92 23:33
سلام حاجی کوچولو عزیز دلم تولدت مبارک ایشاالله سالیان سال تندرست و شاد کنار بابا و مامان عزیزت زنده باضی دوست دارم و در سالروز شکفتنت از خدا برای شما فرشته ی دوست داشتنی بهترین هارو می خوام میبوسمت .


سلام خاله مهربونم مرسي ...
رادين جونو از طرف ما ببوسيد.
خاله راضیه
7 خرداد 92 23:45
سلام
علی عزیزم تولدت مبارک
ایشالا همیشه لبت خندون باشه


سلام مرسي خاله راضيه جونم ..
بازم مرسيييييييييييييييييييييي


مامانی درسا
16 مرداد 92 2:07
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


مرسي گلم عيد شما هم مبارك.....
دخترم عشق من
9 شهریور 92 9:40
سلام زهرا جون خوبین؟ تولد علی جون مبارک ... البته با دو ماه تاخیر .. ایشالله تولد صد و بیست سالگیش ... از طرف من بوسه بارونش کن .. خوش بگذره عزیزم


سلام شیرین جونم قربونت برم خیلی دلم برات تنگ شده بود مرسی از لطفت عزیزم فاطمه گلی رو ببوس.