علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

به نام حضرت دوست

1391/5/11 11:21
نویسنده : بابا احسان
610 بازدید
اشتراک گذاری

به نام حضرت دوست

امروز تقویم  رو که دیدم؛ فهمیدم که 11روز از ماه رمضان گذشته. خیلی برا خودم ناراحت شدم و تاسف خوردم که چرا  روزای به این خوبی رو از دست دادم.شما رو نمی دونم اما من که خیلی بهره ای نبردم.خدا کنه همگی بقیه اش رو غنیمت بشمریم.  با خودم فکر کردم، دیدم وسط مهمونی خداییم. چه خدای مهربونی!!! بنده خوبی براش نبودیم ؛اما باز با لطفش همه ی مارا به مهمونیش دعوت کرده. خوش به حال کسی که بدونه این مهمونی معناش چیه ...

  تو این روزا آسمون اون قدر به ما نزدیکه که میتونیم دستمون رو بلند کنیم و ستاره ها رو بچینیم.نمی دونم آسمون پایین اومده یا ما به سمتش بلند شدیم؛ امّا خدا رو میشه حس کرد. کاش بیشتر ستاره بچینیم و بتونیم نزدیک آسمون بمونیم؛ چه قدر بده اگه دوباره یه سال دلامون رنگ آسمون رو نبینه و نسیم خوش بهشتی  به صورتمون نخوره.

  ان شاء الله ما هم سعی کنیم از این سفره ی گسترده درست استفاده کنیم و به خدای عزیزمون نزدیکتر شیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمي جوون
12 مرداد 91 9:49
بله ماه رمضونكو هم رفت
قبول باشه نمازو روزتون
اينجا كه خبري از ماه رمضون و روزه و نماز واين حرفا نيس خيلي تاسف ميخورم خيلي راحت بساط بستني و نهارووروزه خواري رو پهن ميكنن. تازه تعجبم ميكنن من روزه ام ميگن روزه براي چيه اينجا واقعا دلگيره =


بهله عزیزم ماه رمضون هم رفت..........
واقعا متاسفم براشون عزیزم
آفرین به شما که تو همچین شرایطی روزه میگیری و تو اون هوای گرم و ...
ایشالا خدا قبول کنه هاجر جونم ...
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:39
خاله جووون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
نی نی خدمت
19 مرداد 91 0:41
سلام دوست دارید برای عکسای علی جان کلیپ داشته باشید یا وقتی وبتون رو باز می کنید صدای عزیزتون رو بشنوید یا... به نی نی خدمت سری بزنید با تشکر مدیر نی نی خدمت http://ninkhedmat.niniweblog.com