علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

حــرف زدن علــــــی

1390/9/8 22:18
نویسنده : بابا احسان
443 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه دومین روزی بود که علی آقا  استراحت میکرد و به مهد نرفت و تو خونه پیش بابایی بودبغل هنوز هم یه کمی رو پایی که واکسن زده بود میلنگه البته خدا رو شکر خیلی بهتر شدههورا

امروز قبل از ظهر که خونه بودیم و مامانش هم سر کار بود یه اتفاق جالبی افتاد علی که خیلی خسته شده بود اومد تو اتاق صدام زد گفت:

" بـــــابـــــایـــی..

گفتم جونه بابا  چی میخوای؟.. (آخه حرف زدنش در حد همین بابایی و مامان و .. بود انتظاری ازش نداشتم چیزی بگه)

رفت سرشو گذاشت رو بالشت و گفت : لــــــالــــا..

 بعد هم به محضی که بغلش کردم سریع خوابش برد

وقتی اینو گفت رفتم طرفش از بس ذوق زده شدم غرق بوسش کردمماچماچماچماچماچماچ

خیـــــــــــــــــلی برام جالب بود

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com         

 

                                          نظـــــــــر بدیـــــــــن لطفادل شکسته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مرضيه
9 آذر 90 15:53
سلام گلم الهي من قربون اون بابا گفتنت برم الهي كه زودتري خوب بشي.


سلام ممنونم خاله مرضیه از اینکه به سایتم سر میزنی انشالا یه نی نی ناز زودتری گیرتون بیاد که دوست من بشه...بوس
مریم 1007 - مامان سپنتا
13 آذر 90 15:31
خدا حفظش کنه علی کوچولو نازتون رو . امیدوارم به زودی مثل بلبل براتون صحبت کنه


سلام خاله ممنون از اینکه اومدی وبلاگم خوشحالم کردی خدا کنه زودتری بتونم حرف بزنم سلام سپنتا جونو برسون