علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

وقتی بابایی پیشمون نیست

1390/11/12 9:06
نویسنده : بابا احسان
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان پنج روزه که بابا احسان پیشمون نیست ومنو علی تنها تو خونه ایم هر روز صبح علی رو میبرمش مهد که این روزا هوا خیلی سرد شده قربونش برم امروز وقتی با کالسکش می بردمش مهد دستاش سرد شده بود می ذاشتمش تو دستم وفشارش می دادم تا گرم شه، علی هم خوشش می یومد نیشخند

ظهر هم ساعت 14:30 می رم دنبالش خسته و خواب آلود خمیازهمیرسونمش خونه به محض اینکه میرسم خونه اینقدر خوابش میاد که فقط به قول خودش می می می خوره و می خوابه خواب

مامان جان عصر هم که بیدار میشی کمی بهونه گیری میکنی بعضی وقتا هم گریه گریهمنم بغلت میکنمبغل تا یه کم آروم ش وبعدش با هم بازی میکنیم تشویقآخه میدونم عزیزم تو خونه تنهایی و حوصله ات سر میره و هوا هم اونقدر سرده که نمیتونم ببرمت بیرون ناراحت کااااااااااااااااااااش بابایی پیشمون بود ومیرفتیم بیروننگران

دیروز که اومدم وبلاگتو باز  کردم دیدم بابایی آهنگ وبلاگو عوض کرده واین آهنگ خوشکل دلتنگیو برات گذاشته خیلی دلم گرفت ودلم برای بابایی سوخت که الان پیشت نیست ومجبوره 14 روز در ماه ازت دور باشهناراحت من که اصلا نمی تونم خودم جای بابایی بذارم و چند روز ازت دور باشم واقعااااااااااا سختهکلافه

کاش بابایی کارش جوری بود که می تونست  پیشمون باشه که ما اینطور دلتنگش نمی شدیم وتو این شهر غریب تنها نمیشدیم ناراحت

 کاش این 14 روز هم زودی تموم بشه وبابایی زودی بیاد پیشمون که خیلی تنهاییم  منتظر

 

 بابایی گلم منم خیلی دوست دارم ایشالا سایه ات همیشه بالای سرمون باشهقلبماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سانلي پرنسس
8 دی 90 13:29
سلام جاي بابايي خالي نباشه علي جونم ايشاالله زودي بابايي مياد پيشت.ماهم براتون دعا ميكنيم كه كار باباتو بدن فقط شهر خودتون وديگه از هم دور نباشين.علي كوچولوي خوشگل ميبوسمت


سلام ممنونم میشالا بابایی زودی بیاد پیشمون والبته زودتری کارش بیاد شهر خودمون خاله جون ممنونم که اومدین بهمون سر زدین بازم بیاین ،روی ماه سانلی جون ببوسینX
نگین مامان رادین
8 دی 90 15:09
سلام ،ایشاالله باباییتون هر جا که هست همیشه سالم باشه و سایش سالیان متمادی بالای سر شما و علی جان.
ایشاالله این 14 روز زود تموم بشه و بابایی برگرده پیشتون.ایشاالله کارش هم جور میشه و برای همیشه مییاد شهر خودتون و پیشتون

سلام ایشالااااااااا همینطوری بشه که شما میگین آخه خیلی سختمونه خیلی خوشحال شدیم که بهمون سر زدین بازم بهمون سر بزنین، رادین جونو جای ما ببوسید

مامانی درسا
9 دی 90 9:52
مامانی چرا ناراحتی یک آقا خونس . خودش مراقبته . علی آقا مواظب همه چی هست تا شیفتش تموم بشه و نوبت به باباش برسه .


سلام قربون این گل پسر برم که وقتی بابایش نیست مرد خونه است
ایشالا دو تاشون سالم باشن در کنار هم
سپید مامان علی
10 دی 90 20:53
سلام ممنون که به وبلاگ علی من سر زدید
چه تصادف جالبی اسم دو تا وبلاگمون یکی هست
ان شاءالله بابای علی کوچولو زود از سفر برگرده


سلام خوشحال شدیم که بهمون سر زدین
ان شالاااااااا
ني ني شكلك
11 دی 90 22:56
علي كوچولو ني ني شكلك شما رو لينك كرد
خاله مرضيه
13 دی 90 9:04
سلام زهرا جون خوبي علي چطوره؟ ان شا الله مشكل حل ميشه و براي هميشه پيش هم با خوبي و خوشي زندگي مي كنيد اما بايد اين سختي ها رو تحمل كنيد خدا خيلي بزرگه.


سلام مرضی جون خوبی عزیزم؟ داداش مهدی خوبه؟خدا کنه ،یعنی یه روزی میشه که احسان کارش درست بشه ،به خدا خیلی سخته اونم تو غربت و بابچه کوچک ،هیچ تفریحی نداریم زندگی تکراری شده ،فقط امیدمون به خداست ،خوشحال شدم که بهمون سر زدین .سلام مهدی رو برسون.
دخترم عشق من
13 دی 90 9:24
سلام جای بابایی خالی نباشه .عزیزم میدونم تنهایی بچه داری سخته ولی صبور باش و از لحظه لحظه بودن با علی نازنازی لذت ببر .علی کوچولو رو از طرف من ببوسید
فرزند ايران زمين
13 دی 90 15:13
سلام، علي آقا حالا كه بابايي نيست بايد بيشترمواظب ماماني باشي


سلام چشم خاله جون مواظب هستم ولی دوست دارم بابایی هم باشه ،اون جوری بیشتر خوش میگذره
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 7:14
سلام خانمی.خوبین؟ چندتا از پستاتون رو خوندم.وب قشنگی دارین و قشنگ هم مینویسین.من هم تا دوسالگی پسرم رو تقریبا تنها بزرگ کردم.آخه محل کار بابایی ماهان هم خیلی دور بود و فقط پنج شنبه ها و جمعه ها خونه بود و اینقدر پنجشنبه ها کار داشت که ما اصلا نمیدیدیمش و جمعه ها هم که فکر برگشتن بود.
اما خدا رو شکر الان یکسال و نیمه که پیش همیم.منم بار و بندیل بستم و اومدم اینجا.هرچند غریبی سخته.اما اینکه بابایی پیشمونه یه چیز دیگه س.
ایشالله زودتر شرایط شما هم جور بشه با هم باشین.آمین.


سلام مامان ماهان خوبین ؟ ماهان جون خوبه؟ ممنونم که بهمون سرزدید نظر لطفتونه که از وبمون تعریف کردین .
خدا رو شکر که خونوادگی سالم در کنار همین ،برا کار بابای علی هم دعا کنین درست شه،بازم بهمون سر بزنین خوشحال میشیم.