علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

آخ جون بابایی داره میادش

1390/10/19 10:05
نویسنده : بابا احسان
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسره مامانی، این روزا خدا رو شکر خیلی سر حالی دلقک  ... آخه فردا بابایت داره میاد هوراااااااااااااا هورا پنج شنبه جمعه رفتیم نورآباد خونه آقا جون ،خونه خاله جون ،کلی بازی کردی با فاطی وامیر حسین خلاصه خیلی بهت خوش گذشت لبخند خونه آقا جون رفتی سراغ آلبوم عکسای قدیم بابایی وعکس بابا رو آوردی به من نشون دادی وگفتی :مامانی، باباییه ...و بوسش کردی. عزیز مادر منم کلی بوسیدمت ماچماچ منو مامان جون تو آشپز خونه بودیم یه مرتبه دیدم پیرهن آقا جونو آوردی و نشون ما میدی و میگی بابایی،آخه عزیز دلم حالا نزدیک 2 هفته است که بابایی رفته وتو هر روز همش سراغ باباییتو میگیری  و می بینی که نیست دل شکسته خدا سایه باباییت همیشه بالای سرت باشه آمینقلب

دیشبی اینقدر بازی میکردی و خوشحال بودی و می پریدی بالا قهقهه که دیگه مطمئن شدم که میدونی بابایی می خواد بیاد

خدایا بابایی منو زود بهم برسونفرشتهقلبماچ  بابایی فردا میاد آخ جون هوراااااااااااااهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانا
18 دی 90 10:46
سلام
چشمتون روشن
خوش بگذره
من یه نظر خصوصی براتون گذاشته بودما جواب نداشت ؟


سلام خاله جون خوبی؟ ریحانه خوبه خاله جون ،خاله جون ندیدم وگرنه جواب میدادم میشه بازم بفرستیش ؟ روی گل ریحانا ببوس



خاله مرضيه
18 دی 90 11:06
سلام علي جونم الهي قربونت برم ايشالا فردا ميشه و زود بابا احسان مياد پيشت يه شب ديگه صبر كن.( هوراااااااااااااااااااا)


سلام خاله جونم آره خاله بالاخره بابایی فردا میاد هوراااااااااا

دخترم عشق من
19 دی 90 8:21
سلام چشمتون روشن . امیدوارم روزای خوشی در پیش داشته باشید


ممنوم خاله جون