علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

دارم میام به دیدنت

1390/10/18 22:38
نویسنده : بابا احسان
550 بازدید
اشتراک گذاری

Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19Icon19

علی جان سلام باباییقلبماچ بالاخره انتظار به پایان رسید و فقط یه امشبی سر کارم و به امید خدا فردا حرکت میکنم میام پیشتلبخندقلب میخوام سعی کنم خودمو زودتر برسونم و خودم بیام مهد دنبالت آخه میخوام غافلگیرت کنم

تو این مدت که هر وقت زنگ میزدم خودت گوشیو برمیداشتی به من زنگ بزنو باهام صحبت میکردی زودی میگفتی"بــابــایی" جوابتو میدادم میگفتم "جونم" بعد هم یه چیزایی میگفتی و من متوجه نمیشدم

بهت میگفتم باباییو دوس داری محکم میگفتی "نــــه" میدونم بابای خوبی نیستم ناراحتکه تو هر ماهی مجبورم دو هفته پیشت نباشم ولی نهایت تلاشمو میکنم که اونو جبران کنم

مامانی میگفت تو خونه حوصله ات سر رفته بود و لباساتو با کفشتو برداشتی و دادی به مامان و اشاره به بیرون میکردی و میگفتی "ددر" و مامانی هم مجبور میشد تو این سرما میبردت بیرون  

راستی شنیدم این هفته که رفته بودی نورآباد ادای آقاجونو در  اورده بودی شیطون من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانا
19 دی 90 1:31
عزیزم نظرات خصوصیتون رو چک کنید نبود باز کامنت میذارم



گلم جوابتو دادم
مامان سانلي
19 دی 90 2:23
سلام علي كوچولو خوشحالم كه انتظار به پايان رسيد وفردا بابات مياد پيشت.پيشاپيش چشمت روشن عزيزم .ايشالا هميشه شادو خرم باشي وخدا سايه بابا ومامان رو از سرت كم نكنه.ماماني علي جون رو يه بوس گنده بكن


سلام خاله جونم خوبی ؟سانلی جونم خوبه ؟ آره بالاخره بابایی میاد ممنونم که بهمون سر زدید ،روی گل سانلی جونو ببوسید X
مامان ریحانا
19 دی 90 15:57
سلام خصوصی





سلام عزیزم خوبین؟X