علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

چه کنم؟...

1390/11/17 19:53
نویسنده : بابا احسان
634 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عسلم دیشب بردمت پیش دکتر آخه  علائم سرما خوردگی داشتی و آبریزش بینی و...ناراحت

بابایی صبح خیلی زود رفته بود برات نوبت گرفته بود دست گلش درد نکنه ماچآخه خیلی اذیت شده بود...

دکترت گفت یه کمی سینت خس خس داره ،چشمات چشمزیاد آب میومد و به دکتر گفتم به محضی باد یا هوای سرد میخوره عفونت میکنه ،دکترت گفت: احتمالا مجرای اشکیت بسته است در اسرع وقت باید بری پیش چشم پزشک معاینه شی،منم گفتم قراره بریم سفر کربلا اگه ممکنه داروهایی که نیازه برام بنویس تا گل پسرم مشکلی نداشته باشه برگشتنی حتما میبریمش ،ولی دکترت گفت: با توجه به گرد وغبار و آلودگی هوای اونجا توصیه نمکنم ببریدش ولی نظر نظر خودتونه؟!تعجب

منم کلی نگران افسوسشدم از طرفی دوست دارم برم و بدون شما که نمیشه از طرف دیگه نگران سلامتیتم نمی دونم چه کنم؟

ولی بابایی گفت میریم ایشالا امام حسین خودش کمک میکنه که علی آقا مشکلی نداشته باشه و باید زیاد مواظبش باشیم .فرشته

ایشالا که خدا و اماما کمک کنن که به سلامتی بریم و برگردیم و نانازی مامان مشکلی براش پیش نیاد به امید خدا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دخترم عشق من
17 بهمن 90 12:55
ایشالله علی جون هر چی زودتر خوب میشه .نگران نباش خاله جون اگه خوب مواظبش باشید مشکلی تو سفر پیش نمیاد . کی میرین کربلا ؟التماس دعا داریم خاله . ما رو از حال علی کوچولو بیخبر نذارین


ایشالا چهارشنبه عصر میریم ،چشم خاله مهربون علی آقا...
مامان زهرا
17 بهمن 90 13:06
سلام

خیلی برام جالب بود اسم مامان و بابای محمدحسامم زهرا و احسان


برا ما هم جالب بود
عمه جوون
17 بهمن 90 13:32
من احساس بودن و زیستن را سال هاست که میدانم
من زندگی را نه به خاطر زنده بودن بلکه به خاطر زندگی دادن
دوست دارم زمان جاده ای بیش نیست و من وتو مسافر آن.
من سفر را به خاطر مقصدش دوست دارم


جالب بود عمه جونم

amoo ali
17 بهمن 90 16:54
سلام عمو جونم.دردت بیاد به من که بازم سرما خوردی.خدا خودش مجرای اشکتو یک کم بسته که نخواهی اصلا گریه کنی.میخواد همیشه خوشحال باشی.نمیدونم کی میخواید برید کربلا ولی بیخبر نرید.دلم براتون تنگه.کاش یه روزی باشه که بتونم ببینمتون.ایشالله به سلامت بریدو برگردید.خودت برام دعا کن امام حسین و حضرت عباس مشکلمو حل کنه.این چند روز اینقد دلم گرفته که مریض شدم کارم به دکتر کشید.برام سوغاتی هم بیار.تو مطالب قبلت بابابزرگاتو مامان بزرگت هم هست و عمه و عموروح الله هم هستن مواظب اونا هم باش مخصوصا عمه که تازه زندگیشونو شروع کردن.آهنگی که رو وبلاگته قشنگترین آهنگ دلخواه منه.علی جونم دوستت دارم بی حساب وکتاب.به بابای هنرمندو مهندست هم سلام برسون.

سلام عمو جونم خوبی؟ خدا بد نده ؟ چی شده؟ ما چهارشنبه میریم ایشالا حتما دعات میکنم ایشالا حاجت روا شید وقسمت شه شما هم برین البته دو تایی یعنی با زن عمو جون .

نگین مامان رادین
18 بهمن 90 0:36
سلام گلم خوبید،ایشاالله پهلوون کوچولو زود زود خوب میشه و به سفر کربلا هم می رید نگران نباش امام حسین خودش مواظب فرشته ات هست به سلامتی می رید کربلا و بدون هیچ مشکلی و با دل شاد برمی گردید


مرسی گلم ایشالاا مواظب رادین جون باشین .بوس
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 0:42
سلام گلم خوبی،ایشاالله پهلوون کوچولو زود زود خوب میشه،عزیزم نگران نباش ایشاالله به سلامتی می رید کربلا و مطمئن باش امام حسین خودش از فرشته کوچولوت مواظبت می کنه
مامان سانلي
18 بهمن 90 2:19
سلام علي جونم نبينم مريض باشي خاله.ايشالا كربلا هم به سلامت ميري و برميگردي وهيچ مشكلي برات پيش نمياد.عزيزدلم ما رو هم دعا كن.
علي جون دعا كن خدا به خالهسانلي يه ني ني عطاكنه.
فدات شم گلم ميبوسمت والتماس دعا.


سلام خاله جونم ایشالاا حتما خاله جونم
ایشالا خاله سانلی جونم یه نی نی خوشکل گیرش میاد ایشالاا.
مامان سانلي
18 بهمن 90 2:20
سلام علي جونم نبينم مريض باشي خاله.ايشالا كربلا هم به سلامت ميري و برميگردي وهيچ مشكلي برات پيش نمياد.عزيزدلم ما رو هم دعا كن. علي جون دعا كن خدا به خاله سانلي يه ني ني عطاكنه. فدات شم گلم ميبوسمت والتماس دعا.
عمه جوون
18 بهمن 90 8:26
سلام زن داداشي نگران علي جونم نباش امام حسين خودش نگهدارشه مطمئنم اين دفعه كربلا حال وهواي ديگه اي داره چون همسفر كوچولويي مثل علي همراهمونه
عمو روح اله كه براي رفتن لحظه شماري ميكنه از يه هفته قبل ساكشو بسته
ايشالا سفر خوبي داريم چون همسفراي خوبي داريم
ايشالا خداكمك كنه گذرنامه داييمم بياد چون بدون اون صفايي نداره


سلام گلم امیدوارم به همین که امام حسین کمک میکنه ایشالاا، ما هم خوشحالیم که زوج جوونی مثل عمه جونو شوهرش با هامونه .ایشالا آقا جونم بیاد .
اینبار خاله راضیه!!
18 بهمن 90 12:16
منم با نظر بقیه دوستان موافقم؛ برید؛علی جونو هم ببرید امام حسین خودش کمکش میکنه.ولی خاله جون رفتی یادت نره مارو هم دعا کنی که قسمت ماهم شه بریم


سلام خاله راضیه گلی خوبی؟ مرسی خاله مهربونم ایشالاا حتما دعات میکنم ایشالاا دو نفری مشرف شین.م
علی مومنی بیگدلی
24 بهمن 90 10:51
سلام عموجون خدارو شکر اومدم قبل از رفتن دیدمتون.حالا که اینو مینویسم شما اونجایید.ایشالله سالم برگردید.


سلام ممنوم عمو جونم ازاینکه اومدین به بدرقمون بازم ممنون .ایشالا روزی خودتون باشه اونم جفتی .