علی هوشیارعلی هوشیار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❤☆❤علی نفس بابا و مامان❤☆❤

تولدت مبارک

1391/3/6 9:35
نویسنده : بابا احسان
713 بازدید
اشتراک گذاری

حــــــــــــاج علـــــــــی عـــــــــزیــــــــزم ســــــــــــــلاااااااام بــــــابــــــایی

قلبماچماچقلب

 

دو سال از وجود نازنین و ثمره زندگی و میوه ی دل بابا و مامان گذشت

animations of dividing lines- stars

حــــــــــــاج علـــــــــی عـــــــــزیــــــــزم ســــــــــــــلاااااااام بــــــابــــــایی

قلبماچماچقلب

 

دو سال از وجود نازنین و ثمره زندگی و میوه ی دل بابا و مامان گذشت

بابایی انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی و با خودت کلی برکت آوردی و زندگیمونو شیرینتر کردیماچ

دو سال گذشت...

دو سالی که توام با خوبی ها و بدی ها بود ،منظورم از بدیها روزهایی بود که مریض احوال بودی و من و مامان نگرانت بودیم از دندون درد بگیر تا سرما و... خوشی ها هم که وجودته ،نفس کشیدنته، خنده هاته همه چیزت برامون شیرینه..

خلاصه تولد امسالت با پارسال فرق میکنه شایدم به نوعی مزین شد به مشرف شدنت به مکه و مدینه وزیارت رسول الله، ائمه بقیع ، مسجدالحرام محرم شدن و کلا حاجی شدنت اینم از خدا شاکریم که این توفیقو بهمون داد که با هم رفتیم به نوعی یه برکت دیگه از طرف خداوند واسه دومین سال شکفته شدنت و شدی حاج علی...

امسال متاسفانه روز تولدت  که من پیشت نیستم ولی طبق معمول قلب و روحم پیشته ..

این دو سه روزم که با مامانی رفتین نوراباد از بس بیتابی میکردی و ناراحت بودی امروزم مامان مرخصی گرفتتشویق به احترام تولد میوه ی دلم که برین نوراباد و همه دور هم باشین

انشالا به حق ائمه ای که رفتی همه رو زیارت کردی و به حق امام زمان این دو سال هم پایانی باشه بر مریضی ها و ناخوشی هات و از این به بعد صحیح و سالم و تندرست باشی و همچنین همه نی نی های عزیز و دوست داشتنی

مبارک بادت این روز جهانی         که نوشیدی شراب زندگانی

                 بدنیا آمدی لپّت تپل بود             ولیکن معده ات همواره شل بود نیشخند! :)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ریحان عسلی
6 خرداد 91 11:49
سلام
چه وصف زیبایی
تولد حاج علی مبارک 120 ساله شی خاله جون
آفرین به مامان فداکار


سلام خاله
ممنون لطف دارید خوش اومدید ریحانه جونو ببوسید
مادر
6 خرداد 91 12:26
سلام
تولدت مبارک
امیدوارم سالهای سال سلامت و موفق و شاد و خوشبخت زندگی خوبی داشته باشی



سلام خاله از اینکه به وبلاگ من اومدی ممنونم سالم و زنده باشید
عمه جوون
6 خرداد 91 14:05
تولد حاج علي يكي يه دونه گل بابونه رو به بابا و مامان مهربونو زحمتكشش تبريك ميگم
ايشالا هميشه سايتون بالاي سرش باشه
تولدت مباررررك
از طرف عمه هاجر و عمو روح اله


سلام عمی خوبی؟سلام عمو روح اله ممنون لطف کردی دلم براتون تنگ شده دوس دارم دوباره بیام بوشهر بریم ساحل شنی بازی کنم
سالم و سر زنده باشید


خاله راضیه
6 خرداد 91 15:04
***"**:"* تولدت مبارک حاج علی کوچولوی نازم ***"**:"* ایشالا صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
خاله راضیه
6 خرداد 91 15:25
***"**:"* تولدت مبارک حاج علی کوچولوی نازم ***"**:"*

ایشالا صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی





سلام خاله راضیه خوش اومدی سلامت و زنده باشی
بابایی که پسشم نیست
خاله راضیه
6 خرداد 91 15:52
حاج علی کوچولو امروز بالاخره دیدمت ولی خیلی سر حال نبودی.
الان دیگه دو ساله شدی
تولدت مبارک کوچولوی ناز
ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه ، " همیشه زنده باشی"


ســـــــــــلام خاله راضیه
آره خاله زیاد سرحال نبودم تو خونه حوصلخ ام سر رفته بود اومدیم نوراباد اونم دلم واسه بابایی تنگ شده بود
ممنون خاله تو اولین نفری بودی تو وبلاگم تولدمو بهم تبریک گفتی
ایشالا عروسیت


مامانی درسا
6 خرداد 91 15:54
پسرم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که بهترینها رو تحربه کنی ..... وتو زندگی به همه چی برسی حاجی کوچول خودم ...... دوسالیگت مبارک
سلام خاله ممنون سلامت باشید ایشالا درسا جون همیشه سالم و زنده باشه

مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 15:55
تولدت مبارک حاج علی .الهی 120 ساله شی
>سلام مرسی خوش اومدین سلامت باشید<[hr

مسافران آسمانی
6 خرداد 91 15:56
سلام به حاج آقاها و حاج خانم
انشاالله که زود حال مامان و حاجی کوچولو خوب بشه...
تولد حاج علی خان هم مبارک...امیدوارم همیشه خنده رو لبش باشه و شادی مهمون دلش...عاقبت بخیر بشی عزیزم...


سلام ایشالا که روزی خودتون باشه
انشالا خدا رو شکر بهتریم
ممنون که اومدین به وبلاگمون سالم و زنده باشید
خدا پشت و پناهتون باشه

مامان محمدرضا
6 خرداد 91 16:17
سلام به علی جون و پدرومادرمهربون علی جون تولدت مبارک و می بوسمت. اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم


سلام مرسی ممنون خوش اومدین با کمال میل
خاله مرضیه
6 خرداد 91 16:27
سلام حاج علی عزیز خودم تولدت مبارک الهی که همیشه سالم و زنده باشی. قبول ندارم من صبح زود اومدم وبلاگو باز کردم تبریک بگم دیدم چیزی ننوشتین هر چی صبر دادم نزدین دیگه به مامانی تبریک گفتم. حالا ایشالا بابایی فردا میاد پیشت خوب خوب میشین. راستی عمو مهدی هم گفت بهت تبریک بگم.


ســـــــــــــــــــلام خاله مرضیه خوبی؟ممنون خاله جونم اشکال نداره خاله آره بابایی یه خورده دیر نوشتش ببخشید قبولت داریم دست درد نکنه ایشالا روزی نینی خودت زودتر بیاد باهاش بازی کنم سلامشو برسون
سلام دایی مهدی رو هم برسون بازم ممنون که همیشه بهمون سر میزنیییییییییییییی
خاله مریم
6 خرداد 91 17:19
به به سلام سلام
تولدت مبارک باشه حاج علی کوچولو
بزرگ شدی گل شدی، شدی مثله عروسک
عزیز من گل من تولدت میارک...
تولدت مبارک گل پونه، گل عزیز من یکی یه دونه


سلام خاله مریم مرسی لطف کردی
ایشالا جشن خودتونD>
خاله طيبه مامان صاينا
7 خرداد 91 9:57
سلام علي كوچولوي نازم تولدت مبارك باشه خاله جون انشالله هميشه در كنار مامان وبابا سرزنده و شاد باشي.الهي پير شي و روز و روزگار به كامت باشه .دوست داريم علي جان


سلام خاله طیبه ممنون سلامت باشید صاینا جونم زنده باشه ایشالا
صاینا گلی رو ببوس
خاله طيبه مامان صاينا
7 خرداد 91 9:59
به وبلاگ صاينا هم سر بزنيد خوشحال ميشيم


چشم حتما مبارکه
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 12:27
اميرعلي جون ما در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي به اميرعلي جون مارو ياري كنيد و خوشحالتر ممنونم http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php
مامانی درسا
9 خرداد 91 18:11
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
تپلي
10 خرداد 91 13:00
وااي زن داداشي نكنه هنوز خوب نشدي ؟ نه خدا نكنه
هرروز ميام سايتو چك ميكنم نااميد برميگردم ؟؟؟؟؟؟ اينجوري دلم بيشتر براتون تنگ ميشه اولين كاري كه هرروز ميكنم اول سايت عليو باز ميكنم وكلي قربونش ميرم .
بهتر شدي ؟؟؟؟؟؟


سلام گلم آره بهترم براش نوشتم که دیگه دلتنگمون نشی عزیزم ،دوست دارم عمه مهربون